dijous, 16 d’octubre del 2014

Una tarda de fantasia

Segur que dintre del calaix de l'armari guardes aquell conjuntet de llenceria que no trobes mai el moment de posar-te. Són tres peces d'allò més eròtic que molt sovint te les mires, però no acabes de decidir-te a posar. 

Avui és una tarda avorrida, però que té un encís especial. Decideix-te! Posa-te'l i sedueix-lo com si tinguessis vint anys. Segur que serà un excel·lent regalet de tarda que us fareu tots dos. Passeja't per davant seu exposada a la seva mirada i... ell ja farà la resta...!


1 comentari:

  1. O no… potser no farà la resta que ella espera.

    Potser pensarà en veu alta:

    Com he pogut resistir tants anys a dir-te que tot ho he fet per dissimular.
    Cada cop que he fet l’amor amb tu he dissimulat, vilment.
    Perquè jo, el que volia era rendir-me a tu, lliurar-me als teus peus i sentir com la teva força, que sempre m’ha embadalit, em queia al damunt per no aixecar-se mai més.
    No, estimada, avui et confesso la meva admiració, aquella incondicional que sempre t’he tingut.
    Avui, em relligo els canells i em paralitzo.
    Avui em penetres tu, vida meva.
    Avui sóc tot teu per sempre més.
    Avui sóc la teva esposa, la que sempre estarà pendent de tu… esperant-te moment a moment.
    Avui deixo de ser home i em converteixo en una flor perenne en el teu immaculat escot.

    ResponElimina